Hallo wereld

Hallo jij, persoon die mijn blog heeft gevonden! Dit is de eerste post, een soort verplicht nummer, zonder enige inhoud. Mijn plan is om op deze blog mijn verblijf in de VS te documenteren. Dit is vooral voor mijn familie en vrienden, zodat ze weten dat ik nog in leven ben. Mocht jij toevallig niet tot mijn familie en vrienden behoren, dan kan je de volgende dingen verwachten:

  • Dagelijks leven in de VS;
  • Opvallende verschillen tussen de VS en Nederland;
  • Mijn ervaringen tijdens het promoveren;
  • Informatieve posts over het daadwerkelijk verhuizen naar de VS (hoe kom je aan een Visum, wat doe je nadat je bent aangekomen, waar moet je elk jaar aan denken, etc?);
  • Misschien wat sight-seeing posts over plekken in California waar ik heen ga (zie hierboven: Yosemite).
Leave a Reply

